berapa ramai dah?

Wednesday, May 18

Rozita Che Wan + Shahir af8





berita apa yang aku dapat ni. betapa luruhnya hati aku. sedih sangat weyh. seriyes! lagi sedih kalau nak compare time aku dapat result untuk paper HRD- C+
.


memang cinta tu buta lah kan. jarak umur jauh pon boleh jalan. "mungkin sudah jodoh saya". ooh langsung tak boleh belah dengan statement macam tu. yang salih yaacob nya satu cerita, yang si rozita che wan ni (RCW) ape hal pulak kan. bikin hati panas je la der.


nak menangis baca pengakuan tulus RCW di atas kenyataan mengenai hubungannya dengan pakwe aku>>>shahir AF8. wadehek? atau wadefakk? sanggup si shahir ni memadukan aku. i tak rela u tau tak?


anyway ni lah pengakuan RCW terhadap Shahir =)



Bukan niat nak berselindung. Malah ada rakan media yang sudah mengetahui mengenai hubungan kami, tetapi mereka menghormati permintaan saya untuk tidak dihebahkan. Cuma saya tahu dia (Shahir) perlu menjaga hati ramai orang, termasuk peminatnya. Dia lelaki baik. Saya tertawan dengan sikap dan budi pekertinya. Saya senang bersamanya. Tambah pula kami berasal dari kampung dan mungkin itu juga antara sebab kami serasi. Cuma setakat ini, keluarga masing-masing tidak tahu dengan jelas hubungan kami. Soal merencana masa depan, sebaiknya soalan itu ditanya kepada Shahir. Saya hanya mampu berserah, pada masa sama berharap hubungan kami akan berakhir ke jenjang pelamin. Saya mengharapkan pengakhiran yang indah



tengok tu ='(. siap ade feeling nak kawen lagi. romantik sungguh jedua-dua manusia ini. walaupun jarak umur yang jauh antara mereka seperti jarak majidee dengan CS iaitu 16 tahun, perkara ini langsung tidak menghalang cinta mereka dari teros bersemi dan mekar bagai. hadoii. aku yang sakit.


tapi kan. nape si shahir bagi ulasan macam ni. takot sangat populariti tu jatuh ke? ala jangan risau lah. filem karak kan dah nak keluar. dah sah-sah awak akan pemes dan orang akan pungpangpungpang cakap pasal awak sane sini.



Sampai masa yang sesuai, saya akan berterus-terang dan cakap perkara yang sebenar. Saya bimbang kenyataan atau komen saya ini akan disalah erti oleh pihak tertentu. Pihak tertentu ini juga bukan merujuk kepada peminat. Cukup saya katakan, saya ada sebab tertentu untuk berdiam diri lagi sehingga ke saat ini. Saya yakin Cik Ta (panggilan kepada Rozita) juga memahami apa yang saya lalui. Saya tidak mahu tergesa-gesa membuat kenyataan. Biar reda kehangatan ini, dengan sendirirnya akan bersuara. Saya yakin setiap persoalan ini ada jawapannya.



tapi tu lah. jadi artis memang selalu kena kecam. lagi2 kalau setiap peminat mulut macam aku. tak akan pernah aman lah dunia ni. kutuk sana kutuk sini. tapi tak terkesanlah sebab aku tetap kutuk hingga ke hari ini.




conclusionnya? semoga berbahagialah kepada kamu berdua. ingat shahir, kau tetap kena bagi aku half of your property. sebab kita kan dah berjanji untuk sehidup semati =)






4 comments:

mia syamilah said...

_xsuke nye ak!!!

xde 0rg len ke....

='(

huda jamil said...

hahaha. nak wat camne. hati dah suke =P

MiZz ShINcHaN said...

uppppsss... huda... sehidup semati?? half property...??? hehe... :)

huda jamil said...

mizz sinchan: berangan berangan je tu. mane tau jd betol2. haha