berapa ramai dah?

Saturday, May 7

to my lovely mom!






selamat hari ibu untuk mak saya a.k.a Puan Juliah. sorry tak dapat nak celebrate dekat rumah sama-sama dengan anak-anak emak yang lain. masih ada urusan yang perlu diselesaikan kat sini =)


saya bersyukur saya masih lagi mempunyai seorang mak yang penyayang. sesungguhnya emak adalah anugerah Allah yang terindah kat dunia ni. tak ada siapa yang boleh ganti tempat mak melainkan mak sendiri. dah banyak pengorbanan yang mak lakukan untuk Huda sepanjang umur 21 tahun ni.


--> terima kasih mak sebab lahirkan huda. i do appreciate what you have done for me.

--> huda minta maaf sebab selalu buat mak menangis, kecil hati. Huda janji satu hari nanti huda akan bahagiakan mak dengan abah.

--> terima kasih mak sebab jaga huda sepanjang 21 tahun ni. walaupun mak tak pernah besarkan huda dengan kemewahan, tapi Huda tetap bahagia. Huda tahu mak berusaha keras, berpenat lelah nak besarkan anak-anak emak.

--> terima kasih mak sebab sentiasa tegas dengan anak-anak mak. huda tahu mak nak yang terbaik untuk anak-anak emak. kalau mak tak tegas, mungkin huda tak jadi macam ni sekarang.

-->terima kasih sebab selalu ada dekat dengan huda. naluri seorang ibu memang kuat. tak dapat dinaafikan lagi sebab mak selalu call bila Huda ada masalah. macam mana mak boleh tahu? terharu lah.


thanks for everything mak. you are my lovely mother ever. I don't know what'll happen to me, if you are not there anymore.



No comments: