berapa ramai dah?

Friday, May 6

what's next?


mungkin terlalu lambat untuk aku cakap hooooyeeah! sungguh lah ohsemm sesangatnya perasaan ni weyh. sudah lah ohsemm, teruja dan bangga pulak tu (konfem cikgu bm aku kate ayat melewah gila). haha. kepada sesiapa yang belom abis pekse tu jangan nak terbakar sangat lah bila baca entry ni. =)


officially, semalam tamat sudah last paper for the last sem. last sem? yea last. tapi itu tidak menjanjikan untuk grad bulan 9 ni. dalam hati ni sentiasa cuak fuhfuhfuh supaya tak ada paper yang sangkut.


kalau lah aku dapat grad (mintak2 grad) apa yang aku perlu lakukan? sebagai bakal graduan yang berumur 21 tahun this year, adakah aku dah bersedia untuk tempuh alam pekerjaan yang sumpah sangat berbeza dengan alam 'student'. kalau belajar boleh ponteng kelas sesuka hati, nanti dah kerja ponteng sesuka hati mungkin kau akan dikerjakan satu hari nanti.


so, better tinggalkan that bad habit. tapi aku tak rasa aku akan berkelakuan sebegitu rupa. aku sangat konfem lah. nak tahu sebab apa? yang pasti bukan isu nerd aku nak tekankan kat sini. actually, it is because of you En. Shah Rollah Bin Abd. Wahab. because of your strictness, saya takut nak jahat-jahat lagi. risau kalau-kalau bakal bos saya nanti akan deduct my mark for performance appraisal. hehe.


okeyh. enuff dengan hapdet entry tak berilmiah hari ni. tataaa =)



(p/s: aku bukan sarcastic sangat lah =P)



2 comments:

Haikal Blank said...

hahaha suko ekau dah habeh..aku nak ngadap tigo taun lagi ni haa...
semoga sukses lepas nih! HAHA :D

huda jamil said...

ahaha. mmg suke la kan. nway, thax.. ekau pon gud luck in your future..