berapa ramai dah?

Thursday, April 7

one month left


tarikh hari ni 7/4/2011. kan? kan? the perfect date for my entry kali ni. kenapa aku cakap macam ni kan? nak kata birthday aku, dah berkurun lepas dah. actually...


tinggal lagi sebulan je untuk aku habiskan sisa-sisa hidup dekat utm ni. yes, only one month left. seriyes tak sangka. pejam celik pejam celik dah masuk tiga tahun study (bersungguh-sungguh) dekat sini.


ni bermaksud sebulan lepas tarikh ni iaitu 7/5/2011 adalah hari terakhir bagi kami the martopo untuk berjumpa dan hidup bersama sebelum masing-masing memulakan perjalanan hidup masing-masing. kau tahu how I feel? pssft.


even aku ni macam bangang, aku feeling, emo, touching lebih oo. hati senipis kulit bawang macam aku memang susah untuk dijaga. lagi-lagi bila tulis entry ni sambil mendengar lagu 'Sedetik Lebih' dengan 'What Are Words' as bakground music. bertambah emo la aku. T_____T


i don't know how to survive without friends. sebabnya, aku selalu bergantung harap dekat kawan-kawan aku untuk membuat keputusan, brainstorming dan sebagainya. nanti dah keje, tak kan nak mintak bos aku fikirkan jawapan untuk aku. pang sekali saja je kang haa.


mungkin setahun selepas grad, aku akan mula dihidangkan dengan jemputan kahwin dari kawan-kawan. sana sini sibuk nak tunang kawin, sedangkan aku masih terkontang-kanting mencari haluan hidup yang masih tak pasti.


anyway, thanks to martopo sepanjang tiga tahun ni sebab:


1) zana because always there beside me whenever I have problems. 2) dyan, who always help me to solve my problem and kata-kata semangat. 3) dana who always be matured more than I. thanks kat kau sebab bagi aku kacau-kacau kau. haha. 4) asmyda, my counselor, suka nasihat kan aku, dengar cerita merepek-meraban aku. 5) yaya, kepala gila-gila yang sama dengan aku. sori suke tumbuk kau. 6) sazni, who always like to tenangkan aku masa aku nervous or something. 7) ila, always fikir what should we do to tambah our memory together.


nak tahu martopo tu apa? sebelum ni aku ada cerita pasal budak-budak ni. so, kalau nak tengok siapa gerangan my friends yang dalam list tu sila masuk dekat link ni.



sem 1: jamuan usahawan

sem 2: zoo, johor


sem 3: balai cerap, utm

sem 4: air terjun, kota tinggi

sem 5: kak, jagung kak!


sem 6: wadefak wadefak. maen ujan pon jadi ke? haha




martopo, macam tak sangka kita dah survive for our 3 years together even kadang-kadang ada masalah sana, masalah sini. whatever it is, friend bukan macam duit tau. duit habis boleh cari. kawan? kita tak akan jumpa someone yang betol-betol sama dengan kawan kita. mungkin ada certain behaviour yang sama but not totally same.



sebulan dari sekarang, aku nak nangis puas-puas lah. biar nanti 7/5/2011 air mata aku dah kering dah. betol tak? secara officialnya, saya Nur Syuhada Binti Abdul Jamil ingin meminta maaf kepada kamu, martopo for everything. atas keterlanjuran kata, of course. my tingkah laku, yang suka kacau-bilaukan hidup korang. tapi aku nak korang tahu, aku tak pernah ada kawan rapat sepanjang hidup aku sebelum jumpa dengan korang. betul, swear! ^^ V .you are my best friends ever sayang. T__T



emo enough? aiseyh, what a freak gurl hah aku ni. lalala.




.


6 comments:

b e r i k e t e n a n g a n p a d a i k a n said...

pergh huda!xgengster la..huhu...tp mood kau sama dgn aku skrg ni...huhu...ceh!!

mia syamilah said...

_ak p0n kn misy k0rg2....

mke sure...

jgn aftr 7/5....

kte2 tr0s xcntct2 ye!!!!

huda jamil said...

jimmy: nak gengster macam mane nye lah. haaha. tggal satu bulan jek. hurm..

huda jamil said...

ila: swear! janji! hehehe

b e r i k e t e n a n g a n p a d a i k a n said...

aku bgun tido ni...terus bace lg entri kau..jadi sedih la wey...martopo xde nak wat gathering bbq ke??lame xlepaking dgn korang gak...

huda jamil said...

jom lah buat bbq..haha