berapa ramai dah?

Tuesday, April 19

siapa yang tak suka amir dalam maharaja lawak memang tak patot




before aku start menaip, aku nak tanya ni. korang tak suka dekat amir ke? amir mana? pffst. *duduk dekat gua apa budak ni. amir maharaja lawak lah. sori if aku tak bersependapat dengan korang.


bagi aku, amir lah patot jadi juara dalam maharaja lawak. bukan nabil, sepah mahupun balas. dorang tu bagi aku macam 'wadehek, wadehek'. tapi amir kalau buat performance, memang totally awesome ever after dowh. gerek seyh. amir memang terbaik! ^^ V


mula-mula aku dengor kawan-kawan aku kate amir tak best lah ape lah. aku sabar. aku balik rumah semata-mata nak masuk youtube performance amir ni hah. terbaik ke tak aku as a fan dia ni. maklumlah kat rumah streamyx, memang jaoh beza dengan wifi kat utm ni hah. wifi utm kan laju. *matakeatastangandidada*

aku tgok performance dia mula-mula memang tak kelakar. sampai aku cakap dia ni guna ubat guna-guna apa untuk orang undi dia. tapi bila esoknya aku tengok balik, aku ketawa sengsorang. mana taknya, sampai ke juri suruh dia stop nyanyi. tapi dia dulik ape, buat dang je lah kan. tu yang aku cakap amir ni lawak. secara indirectnya lah tapi.


lagi kelako bila aku paksa abang aku yang baru balik keje tengok si 'lawak' amir ni. tak nak macam haram pulak muka dia berkerut-kerut. tu lagi satu kelako. kehebatan 'lawak' amir sampai macam tu sekali.


haha. wadefak, wadefak. membazir korang baca entry ni hah. aku tak support amir pon. totally not. aku support nabil, jozan, sepah, balas. hahaha. ramai tak. support jek, undi tak pon. teheee.


(idea dari tubelawak)




No comments: