berapa ramai dah?

Friday, April 1

aku anti dengan...

pada saat dan ketika ini, mood kena berubah kepada anti-meng'anti' orang sekeliling yeooww.


gua anti, bila orang tu buat pasal. walau bukan dengan gua, rasa menyampah gua dekat lu seakan-akan membuak, seolah-olah macam gua yang kena main dengan lu. maksudnya, tak ada maknanya lah gua nak anti dengan budak yang baik. bodoh sungguh, bila gua anti dengan budak baik. sungguh! ^ ^ V


lu nak menipu agak-agak la dowh. lu ingat kami orang bodoh sangat ke sampai nak tipu segala? kalau lu pikir kami bodoh macam lu, lu silap lah. lu yang bodoh over and over. apa lah salahnya, kalau lu cakap benda betul. cakap jek lah lu nak makan dengan kakak bf lu, yang lu dok gebang nak makan dengan family sepupu lu apa hal?


peringatan untuk lu kan, lain kali, lu nak tipu tipu lah dekat mak lu ke, ayah lu ke. baru rock! setakat tipu kengkawan apa lah sangat...



No comments: