berapa ramai dah?

Monday, December 27

taktik kotor indon macam najis



panas betol la. korang cube tengok video ni. memang betol gampang!


video


what the hell la. kalau betol la penyokong malaysia yang buat tadi tak ade banyak hal la. sebab dorang pon buat. rase teraniaye tau tak? baik korang yang bukan warganegara malaysia tu jage-jage, doa anak yang teraniaye makbul tau. ingat tu. *ugut ney T_T


saje je markus tu buat cerita. benci tau. amek jentolak tarah kepala kau baru tau. biar sampai halusss! tahu lah awak tu hensem. hensem ke? macam haram jek. ooppsss! terkasar. maaf. adat melayu tetap kena jage.


kalau nak menang tu agak-agak la weyh. main kotor sangat macam ni. basuh pakai tanah pon tak hilang lagi kotor tu. haram.
(spekulasi aku sendiri sebab tengah geram)


nak kate ape. sebelum tu ni pic dekat fb yang kate malaysia main laser.

see?
nak kate penyokong malaysia konon.
tak ade sape pon pakai baju kuning der. malas nak cakap lagi.


cube la tengok betol2. orang malaysia pakai serban ke. pak aji mane datang stadium pulak ni! sume penyokong malaysia baik lah! memang serius terbaik!


okeyh daripada aku terus buat dosa mengumpat sane, maki sini, lebih baik aku sembahyang. tenang sikit jiwa, rage, hati, minda.





p/s: sejak bile fanatik bola? dulu musim takraw, post pasal takraw. sekarang musim bola, post bola pulak? sebab: ikot peredaran waktu okeyh. tak mau jadi kolot.


>>>



No comments: