berapa ramai dah?

Wednesday, December 29

bola bola!


lagi-lagi entry bola. bosan lah. lantak lah kan. ade aku kisah?


okeyh. setelah berjuang macam nak mati, bace journal sane sini, akhirnya aku berjaya jugak siapkan part aku sebelum malam ni. like i always said la, kalau ade bola jangan ganggu ketenangan gua.


sape suruh tak caye. kan dah print screen nak tunjuk bukti. niat kat hati tak nak wat cam tuh.. :(



aku pun tak tau sejak bile aku minat bola. aku rase sejak dorang main macam bergaye gile. kalau dulu aku pun asyik kutuk. sekarang tidak lagi. bukan! aku bukan orang memilih! kiraya sekarang tahap patriotik dalam diri aku semakin menebal lah kot. tu yang jadi macam ni. takraw aku support, rugby aku suke, bola aku admire. wahaha.


ape pon yang penting malam ni u all buat yang terbaik lah okeyh. jangan hirau la ape taktik indon nak buat kat kite. nak pakai seksi, nak pakai laser ijau, biru dan ungu, nak tabur serbuk, terpulanglah. janji kite main bersih. kalau kalah pon kalah bermaruah.
*isyhh mulut tak ade insurans, mane bole cakap k*la*!



kepada student-student malaysia yang dekat indon tu, datanglah ramai-ramai. kasi gamat stadium kat sana. jangan duduk dalam bilik bace buku tebal-tebal pakai cermin mate. langsung tak cool lah. join lah kehangatan malam ni. tunjuk kat orang sane yang kite betol2 support pasukan kite.


anyway, nak dengar sangat berite gembira dari dorang malam ni. gud luck harimau malaya!




p/s: elak jadi macam badminton sukan sea lah. malaysia lawan indon. dah baik2 malaysia tinggalkan indon dengan mata yang banyak, tibe2 ade pulak butterfly melintas dekat net warne putih. and then dandan malaysia terus kalah teruk bertubi-tubi. moral: jangan main kotor!




No comments: