berapa ramai dah?

Wednesday, December 1

meroyan sangat best !

tadi tengah elok-elok online fesbuk tibe-tibe teringat dekat pintu hati . tangan macam gatal nak menaip so , terhasil la post sebegini rupe .

langsung tak ade motif sekarang ni nak post ape . yang aku tau satu je . "meroyan itu sangat best" . hidup jangan ikot flow sangat . sometimes we need to break the flow or rule or whatever yang menghalang kite dari buat something yang best .

contohnye :

1) kalau kite minat atau benci someone tu ape lagi stalker la fb die . tengok photo die ke comment ke atau post . janji kite sentiasa update pasal dia .

2) kalau nak mengumpat jangan simpan2 . ajak kengkawan ramai-ramai and then kite mengumpat sehabis boleh .

3) kalau dekat bilik basuh nak basuh tangan tak ada sabun , rembat sabun orang sangat cool .

4) tak payah bace buku bile nak exam . tau2 result keluar rilex jek . pandai what ?

5) bile duit dekat akaun tinggal 50 , ape lagi tipon orang rumah cakap duit da tak ade . kena bayar itu , kena bayar ini . cool habis .

tu je la yang membuatkan aku rase meroyan itu best . bukan maksud aku galakkan buat dosa yang langsung tak ade faedah ni . tapi kalau buat sekali sekale macam cool . hahaha . ok , now memang aku tengah meroyan lalalala . and aku mau admit something . aku pernah buat kot kesemua list di atas . sekian terima kasih .


>>>


2 comments:

zarifahmr said...

kau memang gila. babengg

weh, baca entri baru aku. sebagai anak yang baik, kau kongsi la apa yang kau rase eh. share sama2 hmmm :')

huda jamil said...

bongek ko bikpah...okay2 aku bace..tp seng ragel tu ape...