berapa ramai dah?

Monday, December 20

the power of word kalau 2

okeyh. aku baru tersedar dari tidur yang panjang. ececeh, macam nusantara yang berpuitis sangat. geli mangkuk. mase aku search kat google pasal vios pink tadi, aku ade nampak post dari adik kawan aku dekat fb dia. terasa tersindir kena batang hidung aku yang besar ni. sebab kan sebelum ni aku ada post pasal 'the power of word kalau'. so, bile aku dah bace post budak ni aku baru sedar pasal disadvantage word kalau ni. sebelum ni dah tau, cume bila budak kecik dah post baru terasa sesangatnya. ape pun thanks ea. izinkan kawan kakamu ini untuk mencopy and paste ape yang kau post tadi. thanks yea!

"Jika engkau ditimpa suatu musibah, maka janganlah engkau katakan: ‘Kalaulah aku lakukan demikian demikian.’ Akan tetapi hendaklah engkau katakan: ‘Ini sudah jadi takdir Allah. Setiap apa yang telah Dia kehendaki pasti terjadi.’ Kerana perkataan (kalaulah) dapat membuka pintu syaitan". -Muslim-




>>>

No comments: