berapa ramai dah?

Wednesday, November 10

macam ni ke kawan...

hidup dekat u memang seronok . seronok sangat sampai kadang-kadang lupa diri kan . tapi aku tak macam tu la . "saya ada wawasan" . hahaha tetibe teringat dialog awie dalam cite zombi kampung pisang . bez gile cite tu . sampai sekarang aku masih ada kot cite tu . iklan sekejap ea .

berbalik kat tajuk aku kali ini . aku ada sorang kawan laki nie . rapat gile la ngan kiteorang sejak dari zaman tok kadok lagi (hiperbola sangat) . kire mamat nie die sangat rapat la ngan geng aku kat u yang lebih dikenali sebagai 'Geng Martopo' .

dengan die kiteorang boleh share cerita . tak kesa la cerite sedih ke lawak ke mengumpat ke . die sangat sporting . and one more thing about him die sangat kelakar yang amat . memang lau die ade ngan kiteorang tak pena senyap la jadinye . die memahami pon ade gak . ni yang best ade bestfren lelaki kan .

tapi lately ni die da lain . die kate die menyesal kenal dengan kiteorang . ayat die yang sangat menusuk bagi aku and aku tak bole lupe sampai sekarang is "kalau bole putar mase aku tak nak pun kenal dengan geng korang" . see?? sangat terase sampai sekarang .

die kate kiteorang kawan dengan die bile susah je . bile senang lupe die . maybe dalam bahase mudah die dipergunakan la kot . tak tau la ape yang ade dalam otak die sekarang ni . and die cakap lagi memang betol la ape yang kawan die cakap selama ni yang kiteorang ni jenis kawan yang macam mana . tak pandai appreaciate orang . suke mengutuk . tapi memang betol la kiteorang suke mengutuk a.k.a mengumpat . hahahaha . tapi tu secare dalaman and batiniah je . tapi aku nak cakap kat sini senang gile ko percaye kat kawan2 ko mentah2 bulat2 . ko langsung tak selidik and teros fire kiteorang . panas ni . hot...hot...

aku tak nak la kite grad tahun depan dengan perasaan yang macam ni . nak settle setlle abis . ok fine la kalau ko da taka nak kawan sebab kiteorang jahat kan . tapi kiteorang nak ko tau yang kiteorang tak seburuk seperti ape yang ko pikir .

come on la da besa kan . cam budak tadika jek nak majuk-majuk cam ni . biarlah ko nak pikir ape . tapi bagi kiteorang ko memang sangat best . kiteorang tak pena anggap ko kawan atas nama jek . lau ade ape2 kite share . gelak sesame . borak2 sampai mengumpat . and aku rindu la time kite hangout same2 . lagi2 time pergi kote ari tu, ko sangat gile . hahahaha .

abis bile da jadik cam ni da x de mood tau nak study . da la baru lepas 1 paper jek . banyak bebanan oooo . macam mane plan kite nak pergi bekok sesame . nak g uma zana lagi naik van . ko da tak ingat ke plan2 kite . siyes kiteorang tak pena nak gunakan ko .

lastly, aku harap sangat ko bole ubah persepsi ko kat kiteorang . bole lau kite nak putus kawan cam ape yang ko nak . tapi please . remove all bad impression ko kat kiteorang . tapi jauh kat dalam lubuk hati aku yang memang dalam lebih dalam dari orang yang menyelam aku nak kite bebaik balik . and lau kiteorang wat salah please forgive us . manusia memang tak pena de yang sempurne my friend .

ok la that's all for today .

(p/s: "tun tun!!jagung jagung!! ayat ko yang akan buat aku sentiase tergelak..haha)

problem settle

da settle da pon masalah yang aku mention . kan senang lau ko terus terang je . kan . ok la hope our friendship remain forever . daa !


>>>

No comments: