berapa ramai dah?

Monday, November 1

yAhoOo!!!!


tanggal 28/10/10-ari Khamis


dengan sukacitanye aku nak bagitau aku lepas JPJ...yahoo yahoo!!!

maksudnye aku da ad P?cam x caye jek..haha

suke gile aku ooo....aku learns from zero kot...langgar divider, tiang sume da...tiggal langgar org je belom...

sampai kelas ke 5 pon aku still x pndai nak handle stering...2 yang wat aku nervous gile

mak aku pulak sentiase pikir aku leh wat(maybe aku memang sentiase hit target mak aku kot...perasan yang amat!!!)

lau x mule la mak aku bandingkan aku ngan kawan die, selalu camni la ayat mak aku...

"ko ngok mak ju tu, umo 60 pon bole lepas lesen, ko? lau tak lepas mak tak tau la nak cakap ape...lembab!"

ayat tu yang wat aku tercabar gile.tyme bawak mesti trngiang-nginang kan...

at last aku berjaye gak...Alhamdulillah...kepada my mom, bile bole dapat kete sebijik eak...hehee

anyway, aku sangat gembire nak cakap benda nie...

"Gudbye Mr. L....lalalala..."




and "welcome Mr. P"...

ok . tu je benda yang nak dicakap kan pon . tak ade la bole dibanggakan sangat coz umo 20 baru dapat lesen . but last thing I want to say , "I'm proud of myself " . hehe .


.

No comments: