berapa ramai dah?

Tuesday, November 16

gema takbir

ting tang ting tang alexander!

pejam celik pejam celik da nak raye korban pulak . esok pulak tu . langsung tak terase . so di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat menyambut hari raye aidiladha kepada sume .

sebenarnye ade niat lain aku ni . aku nak tunjukkan yang aku ni da jadi seorang anak gadis yang da bole kawen da . nak tau sebab ape ? sebab ni la . . .

hasil titik peluh aku yang menitik-nitik (sebab tu masin!)

ni la bendenye . pandai tak aku anyam . pandai tak ? pandai tak ? actually tak de la ape sangat yang aku nak banggekan . sebab korang sume pon tau wat bende ni . cume bagi aku , wat ketupat ni penting sebab aku tak nak la nanti time aku da besa da kawen makan nasi himpit je . tak rase raye kot . tapi nanti ade jual lagi daun ketupat ni . silap2 zaman da maju ketupat pon order online . euwwww . tak nak aku !

aku nie beriye cakap macam aku buat sume . padahal aku tolong anyam je . the rest mak aku yang wat . hahaha abis nak wat camne . nanti tak ade la kredit untuk aku . asyik kredit kat mak je . mak da tak payah market lagi da . please mak , bagi la anakmu ni market pulak . eee ntah pape la aku ni, ke laut .

ok le . nak berkemas sebab esok kan raye . kang tak pasal mak aku jinggle bell , jinggle bell , emak membebel . . .


>>>


No comments: