berapa ramai dah?

Wednesday, September 21

26/09/2011



detik bersejarah bakal tiba. mungkin sekali dalam seumur hidup. atau mungkin dua kali tiga kali dan berkali-kali. bergantung kepada keazaman dan ketekunan juga kesungguhan indidvidu untuk melanjutkan pelajaran.


26/09/2011. hari konvokesyen bagi makhluk bernama nur syuhada binti abdul jamil dan rakan-rakan yang lain. seronok lah kot. berjaya jugak habis belajar dengan jayanya. mungkin ini kali pertama dan terakhir untuk aku rasa majlis seumpama ini. sebab kemalasan untuk menyambung pelajaran atas alasan otak sudah berkarat menghantui diri.


tak sabar untuk melunaskan rindu dekat kawan-kawan yang sudah berjaya. apalah khabarnya mereka di sana? (ayat macam aku duduk oversea je apehal pulak). dah lama tak makan daging saudara sendiri kan? atau mengumpat dengan bahasa mudah dan pantas.


tak lupa juga kepada gulahati. oii. cepatlah datang. rindu la kat awak. hihi. entah hantu apa yang masuk dalam badan sampai hari-hari teringat kamu. ceh. gila aku dah datang da ni. oke lah. nak cakap tu je sebenarnya. btw, aku rase ni entry paling formal aku.


saya sudah mula berangan.



2 comments:

mia syamilah said...

_best nye....

xsbO gak...

^_^

huda jamil said...

asal aku baru nak reply? asal! asal! hehe :)