berapa ramai dah?

Friday, September 16

capslock untuk benda paling GELI!

Testing...testing...testing...Berfungsi lagi ke tak blog ni? Lantak lah kalau tak oke pon. Yang penting lepas aku taip apa kejadah haram sume aku tekan PUBLISH. Hahaha.


Main topic hari ni. Apa benda paling geli bagi mengkome-mengkome semua? Cerciter cerciter. Setakat taik hidung terjuntai-juntai masa tarik hembus nafas tu masih tak cukup untuk menggelikan aku weyh. Ada benda lagi GELIII dari tu. Percaya atau tidak, aku memang comel. Eah, sorry meraban kejap. T__T


Oke benda pertama yang peling geli tahap hardcore gila babeng adalah apabila sang semut berkumpul. Seriyes meremang semua bulu tengkuk, bulu hidung, bulu armpit. Hahaa. Oke itu gurau. Tapi memang geli. Korang geli tak? Betul tak? Meh sini aku preview gambar makhluk kecil tengah bermesyuarat ni.






Pejam celik pejam celik je aku upload gambar ni. Babun punya semut. Tapi semut tetap semut mane boleh bertukar *plink menjadi babun. =,='


Perkara kedua adalah bentuk berunsur bulat yang disusun secara rapat atau ketat. Faham? Maksud aku macam buih, polka dot yang amat butthurt dan sebagainya.






Tapi tapi tapi bulat-bulat tu lah background blog aku. Haisyhh. Sekarang cube judge aku. Kata-kata aku bole pakai tak? Ehehi =')


Conclusionnya, aku sangat geli dengan dua benda di atas. Mau lari terkecing aku. Eah jurang sopan mungkin. Mau lari terBUANG KECIL nanti. Okie? Lebih perempuan atau ladies bukan. Hehehe =)







2 comments:

mia syamilah said...

_hahaha~ kO uplOad 2 kO xgeli lak??

huda jamil said...

aku geli dowh. tp sempat edit gambar tu. haram betol. haha