berapa ramai dah?

Tuesday, September 20

isu parking

hohoi. pernah dengar orang mati kena bunuh sebab parking tak betul tak? aku la tu. datang lambat parking sesuka hati dan dikecam oleh seorang perempuan tua yang hampir menepous lagaknya.


bukan besar sangat pon kesalahan aku. setakat parking keluar dari kotak. tu pon nak bising. yang tak boleh blah siap amik gambar bagitahu satu ofis. adakah itu satu perangai yang boleh dicontohi bagi jawatan manager hr? hell no. just cakap personal dah la. nak heboh awat?


or tugas hr jugak adalah untuk menjaga keamanan negara? menjaga lalu lintas serta mencari kesalahan kereta? aku tak bole blah bila kau kecoh satu opis. seriyes langsung aku dah tak hormat kau dah.


biasalah huda kan. sedangkan belajar lesen dulu boleh naik divider, langgar bukit, 7 tiang jatuh. adat lah tu. dapat jugak aku lesen. hihihi.


yang penting aku tak park macam ni ea. =)

but the main point is, dah 6 bulan dapat lesen pon kau masih bengap dalam hal2 seumpama park ni kenapa? memang wajib la ada orang nak bunuh kau huda. hihih.



(p/s: kita kena sentiasa sedar diri oke walaupun sakit utk ditelan)






No comments: