berapa ramai dah?

Wednesday, September 21

noob




apa maksud noob. bagi aku noob tu boleh dikategorikan sebagai bodoh, bebal, bangang dan sebgainya. naik sentap aku bila gulahati kata aku noob. memang pon tapinya.


setelah merajuk beberapa minit, gulahati kata maksud noob lain. aku tak puas hati lantas aku new tab dan terus mintak nasihat en. google. OMG. apahal lain benor maksud noob ni. Nah aku copy bulat-bulat dari apa yang aku dapat.


"Noob - Anew or newbie, refers to the idea that someone is new to a game,
concept, or idea; implying a lack of experience. Also, in some areas the word noob can mean someone is obsessed with things. "



Haha. oke shame on me. tu lah. ingat hang punya English sudah berada pada tahap dewa ke main hentam ikot suka kepala maksud sesuatu word tu. kan dah salah maksud kat situ.


Kesimpulannya, kalau nak taceng ke lempang ke pasangan anda, sila google dahulu ye fact sesuata perkara. =)



No comments: