berapa ramai dah?

Wednesday, September 28

it's all about my G day!





Yes. Akhirnya setelah tiga tahun berhempas-pulas, berjaya jugak aku mendapatkan segulung ijazah dalam kursus Sumber Manusia. Alhamdulillah. Bangga menjadi seorang graduan dari UTM. Hohoi. Tapi UTM mungkin tak bangga dengan aku sebab aku masih belum dapat kerja yang betul-betul haou liou. Sob sob T__T


But the most important thing I want to highlight here is
thanking to all of u yang datang memeriahkan my G day especially my family yang terdiri daripada mak, abah, nyaie, erol, ksue, ain, erin, abang dan adik. Mak terharu nokx tengok korang muka masam panas berkilat tunggu I keluar dari dewan yang serba indah itu. Lagi sedih bila lepas amik scroll I saw my parents waving at me as they wiped their tears. Terharu bukan? Tapi aku tahu dalam hati mak aku tersirat banyak perkara. Salah satu darinya, "jangan kau lupa bayar PTPTN sudah!". Terbukti mak sangat sporting *tangan di dada mata ke atas.





Sume yang aku sebutkan kat atas ada dalam gambar ni. But sapa yang tolong snap kan? Adakah makhluk itu adalah alien? Atau mintak tolong orang luar untuk snap kan? Oh tidak sama sekali. The real answer of who took this picture was....dRumMm RoolL....(ah mengada nak huruf besar kecik) my Mr. Gulahati. Double terharu okie. Sanggup berhabis duit untuk datang my G day. Nak bukti? Nah.





Sekali lagi diperkenalkan. He is mymumu. Masuk kali ni dah doploh kali tolak 18 kali kiteorang date. Haha. Sweet bukan. Thax dear for being there for me. Tengss a lot untuk 3 hari kita bercinta secara facetoface =) Akhirnya. Nanti konvo awak saya datang ea. Dengan family2 awak saya jumpa. Gaya macam berani je wa ni. Tapi dalam manyak kecut woo.


Tapi tapi tapi majlis tak akan sempurna kalau
martopo tak bergabung. Oh itu lumrah bagi gegerl macam kami. Konon-konon bestfren forever until die lah kan. Tapi bila fikir betul2 memang tu lah hakikatnya. Martopo adalah rakan yang terbaik menarik dan juga tercantik dalam hidup. (puji ni bukan puji kosong ok. sape yang dah keje sila open table =P )



tenkiu to bf as for this nice shot!



sangat suka group hugs. rindu =(



kami sudah konvo. anda?


Oke. itu je lah hapdet about my G day. But ada satu benda lagi yang perlu aku cerita atau heboh dekat belog ni. Tunggu =)



(p/s: credit to as n ksue for the nice pic! hehehe.)


No comments: