berapa ramai dah?

Tuesday, July 19

sangat buntu kuase infiniti

b4 start: nak search buntu, tapi buntut pulak yang keluar. tssk.



sumpah aku sangat buntu right now. buntu dengan hala tuju hidup aku. terlampau banyak persoalan yang timbul and aku sendiri tak dapat nak jawab persoalan tu. one of it macam ni lah,


"how is my life 5 years from now?"


huuih. panjang betul aku mengeluh. actually ini bukan lah problem yang besar bombombang yang boleh sampai nak bunuh diri. cuma kadang-kadang tu ada la jugak rasa downsyndrom down dengan kawan2 lain yang masa depannya macam dah nampak. aku punya masa depan jangan cakap. memang lagi teruk dari kabus tahun 1997. langsung tak nampak apa2 =(


tak bole ke kita tak payah pikir. duduk rumah je macam mam besau. tak bole ke? tak bole ke? tau2 je ada orang datang merisik, bertunang, kawen. time dah kawen tu pulak orang gaji ada lah lebih dari 10 orang. tiap satu buat keje masing-masing. omaigad HEAVENNNNNNN gila. hey huda, stop dreaming like mat jenin la. mat jenin pon ada labu2 nya. ekau apa ada? (eah aku ada muhaimin murad la! kau ada? kau ada? =D )


masa gamat macam ni pon, aku boleh main2. aku kadang2 tension dengan diri aku ni. tapi nak buat macam mana. itulah aku. aku memang itu lah. hey, aku memang macam tu. hey, hey! oke yang ini mengarut, tak paham T__T




yang penting aku buntu yang amat sekarang ni.


2 comments:

muhai stifler said...

buntu?awat?

huda jamil said...

sampai ke sini awk tanye. heee =D

mcm biasa. bout future life. buntu lah =(