berapa ramai dah?

Sunday, July 31

cerita pagi dengan air liur basi


badan saya sangat sistematik. dia tahu untuk merajuk apabila saya tidak berdisiplin. contohnya, saya suka makan banyak, dan badan saya terus merajuk. gemuk macam apam makcik kiah lah jawabnya. tapi sekarang sebab tak tidur sebelum 2 pagi, lantas badan serta mata saya paksa saya untuk terus berjaga.


dear blog, nasib baik saya ada awak. kalau gulahati tak tidur lagi, saya boleh berkongsi cerita dan seterusnya berangan bersama dengan dia. tapi huda, boleh ke? bukan tadi kredit awak tinggal RM0.00 ke. oke, itu sangat demm.


lepas 2 bulan abis study, sumpah. saya berani sumpah sambil memuncungkan bibir sehingga menyentuh hidung, saya rindukan martopo. siang tadi berkesampatan nak jumpa dengan diaorang but not all of martopo. only 4 from johor. ingatkan masing-masing dah matang. eah tak jugak lah. kami masih dengan perangai kami yang pantang melihat lens kamera. pasti terjojol-jojol tertebeng-tebeng muka kami. =)





cerita seterusnya pada awal pagi ahad ini adalah berkaitan dengan mr. gulahati. saya sayang cinta rindu macam nak nangis beserta mmuah dekat dia. nasib baik dia dah ada dekat rumah which means that dia dah tak boleh nak on9 dah. ini bererti dia tak akan baca entry saya ni dan insiden muntah hijau tidak akan berlaku selepas baca ayat jiwang rusted ni.


saya tahu awak tengah tidur krooh krooh sambil air liur mengalir dengan nada perlahan dekat bantal tu. tak apa lah dear. sweet dreams. mimpikan saya. ahaa. saya tak maksudkan wet dreams oke lah tu. masih di dalam batasan yang perlu diketahui umum.


we declared as sweet couple, ceh couple je sebenarnya sebulan yang lepas kan sayang (21/07/11). awak tahu dalam masa sebulan tu, I try to love you semampu yang mungkin. dan saya berjaya. kalau setiap pagi saya tak dapat dengar suara awak, mesti saya macam cacing kepanasan tapi masih boleh buat kerja. then, bila lunch hour pulak saya wajib sms awak tak pon through fb jika out of credit.


pendek kata, saya dah pandai mengadu setiap masalah saya dekat awak walaupun pada awalnya, saya sedikit kekok. maklumlah dah lama saya menjanda and awak sunting saya jadi bunga paling 'besar' dalam hati awak =') (terharu tahu?). you know what dear, kalau jodoh kita kuat, saya nak hidup dengan awk. fullstop. ehehe.


buat sementara ini, itu je lah kisah yang saya boleh kongsikan dengan blog saya.



No comments: