berapa ramai dah?

Sunday, July 24

bahana taik hidung

apa korang faham dengan maksud taik hidung. oke seperti selekeh sangat aku ubah dari taik kepada tahi untuk sepanjang entry ni.




tahi hidung adalah sejenis tahi yang dihasilkan oleh hidung dengan melalui berbagai-bagai proses osmosis serta fotosintesis. amacam pengetahuan aku dalam sains. terbaik bukan. =)


as usual, manusia akan mengorek hidungnya bagi mengeluarkan tahi itu di mana-mana sahaja dengan syarat kondisi hidung tak basah time tu. or else, ia akan menjadi melekit-lekit macam gam uhu. iyeww. hahaha.


tapi pernah tak korang berdepan dengan situasi yang tersepit maksud aku macam ni. korang ada something urgent nak tanya dengan kawan kau atau rakan sekerja kau. dengan semangat kau toleh kat dia, dia tengah syok korek hidung dengan gaya yang cukup bersungguh-sungguh. mungkin tahi tu dah masuk angin then keras lah itu tahi lantas menyukarkan proses menggembur isi bumi.


demmmmmm. memang malang nasib kau kalau berhadapan dengan situasi macam tu. nak tegur malu, tak tegur next time dia buat lagi. macam diluah mati emak, ditelan mati bapak. so kau kemam je lah biar kau yang mati =D





No comments: