berapa ramai dah?

Wednesday, February 23

jangan baca, tak ade pekdah pon


bole tak kalau aku say something about my feeling right now? boleh tak? boleh tak? aku just nak luahkan je. so, belog la tempat yang paling sesuai. am I right?


cemane nak cakap eak. aku geram? aku sedih? entah la.


kalau aku terase la kan, agak2 ade orang care tak? konfem tak ade punye. tapi kalau orang lain, kalau boleh macam nak rak maaf la tu la ini la. ke aku sorang je yang perasan?


maybe sebab aku pon selalu kenakan orang kot tu yang aku patot deserve benda2 ni semua. mungkin ape yang aku buat kat korang semua memang terok sampai korang tak boleh lupe sampai mati pon. i hope my assumption is true.


and lagi satu, aku bukan jenis yang good listener. tapi memang aku langsung tak berhak ke kalau nak tau ape2 masalah. oo, my bad. lupe lah. aku kan tak pandai bagi solution for everything. that's why kadang2 aku tak terpilih nak tahu masalah2 tu. ok, masalah ni dah settle.


and then. aku tau aku still act like childish. tapi boleh tak once ape yang aku cakap terime. macam ari tu, aku cakap tak nak dengar. tapi bile orang lain, terus jek ikot. seriyes terase! i may look dumb, but i'm not stupid lah friend.


mesti ingat aku main2 kan tulis entry ni. ye lah. aku mane pernah seriyes. ape yang aku cakap semua tak betol. aku kan selalu tipu, gurau. so, anggap je lah aku tak pernah terasa. kalau ye pon, ade korang kisah? makin cakap aku gedik, sengal ade lah. aku dah biasa.


dah lepas pon segala ape aku nak luahkan. so, sape suruh korang bace. kan dah nak muntah darah. heee.

No comments: