berapa ramai dah?

Thursday, February 17

ade kereta pon susah, xde pon susah

korang tengok trend budak u sekarang semua ada kereta kan? paling rare pon kancil la. tu pon macam dah jarang2 aku nampak kancil kat utm ni. semua main myvi sekarang. sungguh tak minat aku dengan kereta tu. kecik tapi mahal. tak berbaloi okeyh


so, aku ni dah kenapa nak start pasal trend pakai kereta pulak kan? hahaha. anyway, selasa lepas mak ngan kakak aku sume lah datang hantar kereta kat aku. tu pon sebab aku mintak nak pinjam. kalau tak haram lah mak aku nak bagi. mak aku bagi masa tu pon sebab kereta kancil tu dah terbengkalai kat rumah sebab my sister already have her own car! agak jeles melampau nyah kat situ


perasaan aku time dapat kereta tu macam stim gile weyh. selame ni melopong tengok orang bawak kete. ni time aku pulak la der. biarlah kancil seburuk mane janji dapat gerak. jangan underestimate kancil tu tau. of kosh sentap ati mak nak


tapi perasaan stim tu terbantut lah pulak bile kete tu buat hal. mengada macam orang gak kete ni. merajuk kunun tukar owner. wahai kereta kalau lah kau bole dengar luahan ati aku, aku nak cakap cam ni hah kat kau.


aku ni cermat lah bawak kereta. aku ni same jugak dengan owner kau dulu. kate pon adik beradik kot. cume kalau ade langgar2 divider tu biaselah. aku kan budak P. bagi aku P tu pengor. so no wonder lah kan. so, kau jangan lah nak merajuk lagi ea dengan aku.


anyway, tadi baru balik dari bengkel kat kempas lama. sangat lah release nye aku. nway, thanks so much to my friends. sanggup bersusah bersenang bersederhana dengan aku. thanks sesangat okeyh! luv u, mmuaah

No comments: