berapa ramai dah?

Sunday, January 23

klinik, here I come!

bila nampak word klinik tu
mesti ada kait-mengait dengan kesihatan
tak boleh ke stay je kat bilik?
mesti pergi klinik jugak ke?
mungkin manja sangat?
sakit sikit pergi klinik, macam gedik jek!

ahh! persetankan tu semua
aku dah tak tahan dah
aku nak baik macam dulu-dulu
macam tahun 2008 dulu
:'(

lama gile aku suffer sakit ni
tapi aku kena ingat
ramai lagi orang kat luar tu yang lagi teruk
so, anggap je lah ni salah satu ujian untuk kau, huda
mood: muhasabah diri & menjadi wanita tabah =D

nak tau ke aku sakit ape
tak ade lah teruk mane
cume aku yang beriye bercerita
maklumlah orang dah ada blog =')
tengok post aku yang ini



yang penting esok aku bukan nak gugurkan anak ok


hope sangat esok dapat berita gembira
kalau korang nak tau tunggu lah entry akan datang
heeee
I just want to share with my viewers
can I?


anyway, thanks for reading my entry ^ ^



No comments: