berapa ramai dah?

Thursday, January 20

20/1/11 - martopo's outing

ari cuti ari untuk bergembira ok memandangkan kelas diharamkan untuk diadakan. *ayat seperti budak tadika kemas, sila abaikan

bile cuti maksudnye sume assignment jugak harus cuti. kan? kan? memang betol pon. tapi masak lah kalau setiap kali cuti macam tu? bila masa nak siap assignment kak nam oiii. mau kau kene pulau ngan group members kau ade lah. hehehe. selingan jek. tapi sape yang aware, ade perli di situ. =.=


saya pendek, saya ok!


feewitt

tadi lepas zuhur jek berdesup siap naik teksi pergi u-mall. hek eleh u-mall? tak adventure langsung. pergi lah jauh sikit <<< ni ayat budak jeles tau. suke lah nak gi mane pon. kau ade? ade? tak de kan! saje nak cari gaduh ngan orang aku ni.


teksi yang berjasa


maksud yang berbeza


walaupun duit kat atm langsung tak support aktiviti aku and martopo, kiteorang langsung tak berputus asa. terus gagahkan jugak kaki ni gi jalan. tapi ada syarat ok! hanye tengok wayang and coolblog, tu jek. lantas berjanji dengan diri sendiri.


dalam teksi


pakcik malu nak expose kat umum nyah


sampai2 jek teros beli tiket tanpe lengah mase. tapi harus diingat. 'queue please!' . nak dijadikan cerita kami seperate. 2 orang tengok cite faster, sebab tak nak tengok antu katenye. so, tinggal lah 4 orang dengan jiwa kental, kebal, bebal nya beli lah tiket khurafat. *eah aku mencarut ke tadi?


sedih dalam seram


budak yang tak nak tengok cite hantu


sementara nak tunggu lagi 1 jam nak enter merayau jap. segala kedai sume kena usha dengan kiteorang. malu jadiknye kedai2 tu sume. sempat lagi pegi main token amik2 bear lah, kedai tudung lah, coolblog lah. macam serabai jek.


atas permintaan tuan punye badan, aku dah blur kan. tapi still nak masukkan gambar ni


blur. maksudnye tengah excited


sempat lagi seyh


tokey kedai tunjuk power. tapi tak power pon

Font sizemase nak beli coolblog, konon2 nak amik gambo, tapi tetibe langsung tak disangka2.

::
::
tet tet (sound effect)

::
::
booom!

::
::
kamera abis bateri lah. *dush
(sound effect tu buat gempak jek, mane ade bunyi macam tu sekali, ingat meriam ke ape?)


dah tak dapat amik gambo lagi. ciss, kesian sangat!

then, masuk giant beli jajan untuk tengok wayang. *tengok tuh. nafsu membeli tegelincir. sedih kat diri sendiri. beli jajan sebab nak jimat okeyh. nak beli popcorn mahal. so, belilah jajan singgit duehinggit. kenyang jugak. masing2 buat muke selambe mak kiah tunggu depan mbo tuh. padahal dalam beg masing2 ade jajan and coolblog. hahaha.

bila dah time, berebut macam kat kantin sekolah. tak nak duduk ujung punye pasal. last2 aku jugak yang duduk ujung. sebelah budak2 sekolah lak tuh. *macam dah besar jek aku nie.




cite pasal wayang tadi kan, best oooo cite khurafat tu! siyes wa cakap. aku rate cite tu 9/10 lah. tinggi tak? sangat seram boleh cite tu? mau tercabut jantung terkejut. tibe2 jek antu datang. kat depan, belakang, kiri, kanan, atas, bawah, sume ade. tapi jujur la aku cakap cite ni bukan setakat seram. ade gak elemen sedih masa ending dia. aku nangis kot. cite hantu tapi nangis? macam pelik tapi aku tak tipu. tak caye gi tengok sendiri. btw, shamsul yusof ensem okeyh.

awak ensem (cam haram jek =P)


ingat pastu nak balik. singgah kedai spec pulak. nafsu mengarahkan aku and the geng untuk beli. bole pakai gi melaka nanti. oh yeah oh yeah! spec chanel kau aku beli! mahal tuh! anak2 dato', tan sri yang lain beli vintage, LV. well, kami memang kaya! (sambil hidung kembang kempis masa taip).


elegent bergaya tak?


bagi besar baru faham eah


and then balik lah utm. meneruskan usaha sebagai final year student yang berjaya. tapi mase nak balik tu, nasib celaka ape entah dapat teksi yang annoying gile driver tuh. cakap besar wa cakap sama lu. dia kata after dia grad dari uitm, dia langsung tak pernah keje dengan orang. sume bisnes sendiri. ada kambing satu kandang lah, pertanian lah. abis kau bawak teksi tuh tak keje dengan orang ke. vunguuks betol! kalau betol it's ok. tapi jangan nak macam bagus sangat boleh? lagi2 pasal teksi. masa ari tu aku post pon pasal teksi gak. cube follow link ni.

ok lah. sekarang try nak lupekan pakcik arrogant yang tak gosok baju tuh. nak tido pulak. daaa.

sila enlarge and tengok rule ke-3. sangat antonim ok

anyway, thanks for reading my entry.



>>>

No comments: