berapa ramai dah?

Saturday, January 15

please accept my apology :(

nak start macam mane eak. malulah sebab salah sendiri. btw this post aku nak tujukan kat certain2 orang jek. especially zana, yaya, dyan and diyana. mungkin korang tau aku nak cakap pasal ape.

aku mintak maaf ea pasal malam tadi. aku pon pelik asal aku marah tibe2. tak ade angin tak ade ribut. maybe malam tadi bulan kena tutup ngan awan kot. that's why la. heh? ape kene mengena kan. T_T

please accept my apology eah? lain kali aku try elakkan benda2 macam ni jadik. sejak 2-3 ari ni aku rase aku semakin pelik lah. anyone can explain it to me? aku tak tau sebab ape. tapi yang pasti aku betol2 tak dapat kawal marah yang langsung tak ade motif malam tadi.

dengan penuh kemaluan kat muke ni *aku tak berlucahan okeyh, aku mintak maaf eah, ari ni nak berjimba2 kan. aku sanggup bangun awal pasal ni kot + tak bole tido. :P

No comments: