berapa ramai dah?

Friday, January 14

ehem ehem. pengumuman penting!

sebelum bagitau, entry kali ni ade kait mengait dengan p/s dekat post ni
cube teka ape die???

dengar sini semua penduduk yang bernyawa
dengan rendah diri aku nak isytihar something ni
nak tau tak ape dia?
kejap ea

::
::
(drum roll please!!!)

hahaha. aku dah ade my own camera lah
macam tak sangke seh aku beli kamera tu
mula2 ingat nak tengok jek
sekali die keluarkan kamera berdasarkan budget aku
terkujat! terkesima! dan segale ter lah!

cantik sioot. aku pon menjerit dalam ati
"homaigoat, homaigoat! cantiknye kau!"
sebabnye kamera tu warne pink lah
betapa gegerl nye aku sekarang sampai kamera pon nak warne pink
(gedik di situ T_T )

ni hah. tak ade lah mahal sangat bagi korang
tapi bagi aku agak menggigil jugak nak bayo mase tu
tangan sejuk oii!

::
::

ape ni? kotak pon nak masukkan ke? *suke ati aku lah.


ingredient2 dalam kotak tu


fuyooo...cantik tak? aku tau ^^


jap. ade lagi satu gambar nak tunjuk
kalau tak ade die, mesti aku tak ade kamera lagi




jangan fokus kat foreigner2 tu
sebab nak suruh korang tengok kedai kamera tu jek
kat situlah wey aku beli

waktu pembelian:
2.45 p.m, rabu, pc fair kat dsi, utm
(padahal pukul 3 ade kelas)

okeyh sudahlah pasal kamera tu
lepas ni banyak lah gambar dalam blog aku
nanti kan kemunculan nye ea baby!




>>>

No comments: