berapa ramai dah?

Thursday, January 27

lanjutan pegi klinik :'(


bizi sangat la jadi budak final year ni. sampai tak sempat nak update belog tau. dengan psm nye lah, assignment lelain lah. semua assignment demand nak lebih. kena deal dengan company jek. banyak gune duit ooo. duit dah lah memang nazak. aiseyhh! memang nanti dah grad aku apply kat sana jek lah. senang cerita.

aku nak bagitau korang ni pasal result gi klinik ari tu. *macam ada jek orang nak bace. dushh!

sesampai je kat klinik tu as usual lah amik nombor, scan and duduk melanguk tunggu giliran. tak nak macam lambat pulak kan nak tunggu. kalau ikot nafsu amarah yang meluak-luak ni memang malas nak tunggu. tapi bile pike2 nak baik ke tak terpaksa lah tunggu.

macam tak nampak sangat time ni


okeyh, bile nombor 207 (nombor aku tuh) terpampang teros dengan gagah bergayanya aku masuk lah kat bilik nombor 5, dr. rohana. ingat kau, aku nama dia.

aku masuk jek dia cakap, ketumbit aku dah masak. ketumbit ke? dah 3 kali aku gi klinik before ni semua dokter cakap aku ada cyst (ketumbuhan). dr. rohana tu kate cyst tu name omputih, name melayu die ketumbit. yeke?

nampak tak. terbonjol2 kat mata tu


aku rase macam nak saman2 jek dokter2 sebelum ni. sape suruh dorang kate aku ada cyst! menjatuhkan motivasi aku nak hidup jek. kalau dari dulu die kata aku ade ketumbit, mesti aku dapat 4.00 flat setiap sem. hahaha (macam haram jek!)

and then yang handle operation aku nurse sorang ni. muke memang lemah lembut kau, senyum jek. tapi bile buat, haram! ganas yang amat. kau bayangkan eah. die gi picit ketumbit aku pakai kuku! sakit dowhhhhhh! siap letak kapas atas mata hitam aku. bapak sakit! kesimpulannya, jangan don't judge someone based on their appearance!

sejam selepas ditenyeh!


bengkak jangan cakap lah. malu aku. petang tu pulak nak buat interview dengan manager OSHA kat SAJ. memang selekeh gila aku. *tapi bukan ari2 ke selekeh?

tapi alhamdulillah la. dah surut sekarang. dah macam dulu2 seyh. dah bole pakai eye-liner seyh. dah boleh pandang orang lama2 seyh. dah tak payah sapu ubat seyh. segala seyh la.

sehari selepas. fullstop.

now, dah sihat! suka2! ^ ^

tu jek nak cakap. anyway, thanks for reading my entry!


p/s: kalau betol lah ketumbit, lama gile benda tu nak masak. dekat dua tahun kot. ajaib gile lah!

No comments: