berapa ramai dah?

Wednesday, January 25

pakat boikot RHB taman sentosa

Hati oo hati kenapa engkau panas,
macam mana aku tak panas,
RHB buat pasal,
RHB buat pasal,
Lalalalalala



RHB Taman Sentosa bikin gua panas la der. Sumpah panas. Selalunya kalau service untuk loan ASB Sales Officer akan datang pada customer untuk gain kepercayan customer. Oh kali ni tidak. Telefon pon tidak, mana kan nak datang untuk jumpa. Poyo lah tag line korang 'Saya boleh hantar dekat tempat kerja Cik' memang TAHI

Weyh kamon lah. Aku customer kot. Nak loan 20k macam nak loan 1juta ape hal. Bank lain rilex je. Mula2 deal dengan Mr Izzudin (bukan nama sebenar). Tup tup yang keep on call aku Pn. Ayu (juga bukan nama sebenar). Aku ingat si Izzudin ni dah transfer semua borang yang aku sign dekat si Ayu. Tak rupanya. Sakit hati kan.


Sebab benda ni aku dah fikir negatif pasal RHB. Haa ni baru dinamakan kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Atau dalam kes aku, kerana Izzudin si Sales yang haghamm habis semua pekerja kat situ aku label macam TAHI.


2 comments:

Anonymous said...

Salam huda kalau brminat nak buat ASB buatlah di Easy RHB..dekat KSL City pun ad..call sy 0127876383 (HADI)

huda jamil said...

wslm en hadi.

sy punya loan dah pprove. buat masa ni saya cont. dulu dgn asb ni :)