berapa ramai dah?

Sunday, January 1

fenomena ombak rindu




Puas hati aku! Puas!


Akhirnya tahun 2011 aku diakhiri dengan ending yang sangat memenuhi keinginan hati dan sanubari aku. Cewahh. Setelah beberapa kurun cerita Ombak Rindu ni tertebeng-tebeng dekat wayang, baru hari ni aku berpeluang tengok. Tu pun untung dan bersyukur kerana wujudnya industri cetak rompak ni. Kalau tak entah kempunan sampai 7 keturunan agaknya.


Oh lagi sekali, aku puas! Hahaha. Sumpah memang best gila cerita ni. Semua watak dalam cerita tu menjadi. Cuma emm cuma perlu ke pilih wartawan bersuara itik masa Mila (Lisa) sampai Malaysia tu? Spoil mood kejap.


Tengok ombak rindu dengan seisi keluarga best jugak kan. Masing-masing pengarah. Haa lepas ni macam ni macam tu. Kalah Khalid Mamat gini kalau family aku pon dah pandai nak mengarah. Tapi yang tak bestnya bila scene yang agak-agak xxx antara Hariz dengan Izzah tu. Time dorang dok peluk-peluk mula lah masing-masing buat benda lain. Konon-konon nak alih pandangan mak la tu. Haihh.


Haaa todia scene yang wow wow :P


Oh ini sweet. baring atas dada lelaki yang bergelar suami KITA sangat indah bukan?


Oh Mr. Gulahati, sila bawak saya beromantis di bot umpama Titanic :D



Untunglah Azizah Mahzan dapat bersentuh dan berpelukan dengan Aaron Aziz juga Izzah. Untunglah ~ Jeles aku. -.-


No comments: