berapa ramai dah?

Saturday, January 14

kawan saya mahu tunang, saya tumpang gembira :)


Hey, tahun ni umur aku dah 22 tahun lah. Is it real? Kenapa aku selalu rasa aku ni sweet 17 eah. Mungkin disebabkan faktor kulit muka yang sentiasa tegang dan mantap. Pheww, sarcastic je lebih.


Sungguh, aku terkejut bila dapat tahu one of my best friends (Martopo) akan tunang. Baru sedar umur makin meningkat dan lepas ni mesti sorang-sorang tukar status. Dari couple, tunang dan kahwin. Oh my. Cepatnya masa berlalu. Macam baru semalam je kita lepak dalam bilik sama-sama sambil tengok movie, share masalah. Tuptup dah nak tunang.


As a friend, aku sangat happy teruja excited okie. Tapi tak dapat ikut korang beli barang tunang hari ni. Sedih oh sedih. Tak pe, nanti time tunang aku akan pastikan aku datang. Kepada Ms. Zana (bukan nama sebenar ^^ ), tahniah. Kau memecahkan tradisi Martopo. Ececeh. Selamat membeli belah. Kalau tak tau nak beli kat mana, belilah dekat Hari-Hari :)


cuba teka sapa yang nak tunang antara kami :P





2 comments:

mia syamilah said...

_cOngratz ms.zana (bukan nme sbnr)....(^^)v

best kn klu membe sndiri nk wat mjlis...

huda jamil said...

haha. mesti ms.zana (bukan nama sebenar) tgh pike mcm mane nak buat hantaran tu. hehe