berapa ramai dah?

Monday, October 1

itu lumrah

Dalam berpasangan, tak semestinya kita akan sentiasa gembira. Tak mungkin senyum sampai telinga hari-hari. Tak mungin kita akan sentiasa puas hati dengan setiap perbuatan pasangan dan sebagainya. Kalau anda tidak bersetuju dengan saya kemungkinan anda baru declare atau anda bukan HUMAN. 


Dan itu yang terjadi dalam hubungan saya. Ada pasang sututnya, kadang-kadang oh sangat bahagia, dan kadang-kadang benci sana benci sini. Itu lumrah. Walau pahit harus ditelan untuk teruskan kehidupan. Tak kan kau nak kemam sampai ke sudah?







Dan perlu diingat, bila something negatif berlaku dalam hubungan TIDAK semua perkara perlu menyalahkan pasangan. Kadang-kadang diri kita sendiri yang spoil kan keadaan. Jadi, sebelum menyalahkan pasangan, ada baik kalau kita kaji dulu. Kenapa dia jadi macam tu kenapa dia jadi macam ni. 





Macam kami ni lain. Selalu bergaduh sebab dah lama tak jumpa disebabkan masing-masing sukakan realiti daripada chat di alam maya seperti call dan message. 



Long Distance Relationship


Ada orang kata kalau marah tu tandanya sayang. Yeke? Macam tipu sebab time marah tu rasa nak tikam bertubi-tubi kat tulang belakang pasangan ada lah. Hahaha :D



4 comments:

zarifahmr said...

i rasa nak tikam tikam mata u dengan gerpu sekarang.

huda jamil said...

i sambung guna garpu tu garit2 kat bdan u pulak. baru thrill.

♥ sitifarhana ♥ said...

long distance relationship dgn yg ada depan mata, masing2 ad lebih ad kurangnya..redha jela..

*sama la kita, kalau dah lama tak jumpa, asik nak gaduhhh je..tak tau knp..HAHA*

huda jamil said...

haaa kan. tp bila jumpe depan mata mcm sume perfect. mencik r gini