berapa ramai dah?

Thursday, June 9

sumpah, rasa bersalah giler


sebelum mula, ingin aku ingatkan. aku masih P atau pengor bahasa panjangnya sebelum kamu, kamu dan kamu membuat pelbagai assumption. tehee.




sampai sekarang masih terngiang2 apa aku dah buat dengan orang tu. kesian dia. masa depan dia macam mana? mungkin ke lepas kejadian tu, dia terpaksa menanggung malu seumur hidup. sumpah, aku tak sengaja.


rasa bersalah bersarang dalam jiwa raga aku yang murni seminit 1/2 lepas kejadian tu. sumpah aku tak sengaja pegi langgar lecak tepi jalan tu. aku baru nak halang lecak tu. tapi malang, lincah pulak si lecak menyimbah baju kau. aku tak nampak kau+lecak tu+lambat pergi keje, wuwuwu T____T


situasi yang agak sama tetapi berlainan mengikut citarasa



so, after kejadian tu kau macam mana? ke sampai sekarang kau dok pungpang menyumpah aku? sampai hati. btw, aku tak pernah kenal kau. kalau kenal, mungkin aku dah belanja eskem sunday mcD singgit tu. tapi, aku tak kenal kau. so, aku mintak maaf melalui alam maya je lah ea. tau? sori ='(


dalam hal ni, aku ke yang bersalah?




8 comments:

Anonymous said...

Dalam hal ini.bukan mak bapak mereka yang bersalah

huda jamil said...

memang mak bapak tak tahun menahu langsung. hehe

M Fizan said...

baiknya.......orang lain confirm tak mintak maaf dah..huhu

aWaLLiWauDDin said...

Alahai... boleh wat citer novel cinta ni... silap2 klu die mamat, tibe2 suatu hari nnt huda terserempak ngan die tepi jalan... then mamat tu cakap..
mamat :"ni kereta awak?"
huda :yer, kereta sy...
mamat :aritu kereta ni sy rasa yg bg sy basah...
huda :owh, awak... maafkan sy sgt yer...., sy xsengaja... sebagai tanda maaf, sy nk belanja awk makan... awk order je.. hehe
lalu... huda dan si mamat tu rajin la contac... hehehe..
then, huda teruskan cerita percintaan.. haha

huda jamil said...

m fizan: org berbudi ppekerti macam ni la. hee. padahal prgai x nak mcm ayam. hehe

huda jamil said...

liwa! nampak sgt terpengaruh dgn drama2 ni. aduii. x mungkin la liwa oii. cube buat kisah cinta y lain dr yang lain. xde la bosan nnt anak cucu tanye, "ibu, macam mane ibu bole kenal ayah?". hehe. lain sikit jwpnnye..

aWaLLiWauDDin said...

cakap la emak dulu simbah air becak kat abah....

huda jamil said...

liwa mengarut!