berapa ramai dah?

Wednesday, March 30

tak payah title pon okey

toinkk toinkk toinkk (bunyi seperti babi terbang sambil ekor yang berpintal-pintal itu turut bergoyang mengikut arah angin).


aku tak tau lah nak letak title ape weyh. sebab kan, aku ni bab pikir tajuk memang fail lah. mau sampai aku dah beranak kembar tiga kali, tak dapat jugak tajuk yang sesuai. so, nak paham baca lah sampai habis ea? hahaha.



pernah tak korang rasa macam ni:


bila kau dah berdandan depan cermin bermati-matian selama lebih kurang satu jam lima belas minit dengan baju yang agak vogue, meletup, tertarik, menarik tu, tup tup kau keluar ada orang sama baju dengan kau. ye seriyes ni. apa kau rasa??? or kau nak buat ape time tuh??? ada rasa macam nak buat macam ni tak:-


1) lari-lari gedik sambil tangan tutup muka dan mengadu, "malu! malu"

2) alamak kau! asal nak sama pulak kan dengan aku?

3) sumpah seranah dalam hati dengan harapan orang tu dengo and next tyme tak pakai baju yang sama lagi


kalau aku pon, aku nak buat macam tu jugak. tapi cuba pikir balik, tarik nafas, hembus, tarik nafas, hembus, kalau tak lega jugak, buat poco-poco jap. normal lah tu kan.


walaupun ada mulut-mulut busuk yang cakap kau beli sama tempat lah ape lah, peduli apa? kau beli pakai duit sendiri kan? so, yang nak tarik muka beriye sesangat kenapa lah hai. huhuhu. melainkan, outfit kau tuh, kau beli dekat kutub utara, kutub selatan. konfem tak ada nye aihhh nak sama. tapi, tak boleh nak sure sangat pulak kan.


so, in case kalau tersama pikir positif lah kawan. buat je macam tak ade apa yang jadi. konfem orang-orang kat luar sana tu respect kau. mungkin kau malu, tapi kau tau tak orang pikir ape? dorang pikir macam ni hah: "ada aku kesah nak sama ke tak? lantak hang la". so, nak kesah ape, ye tak? =)



ni lagi sebijik sejiban sama. rilekk jek.


sedangkan celebrity pon boleh sporting, apa pulak kita orang yang biasa kan =)



tangkap gambar sedas dua, ok what. kenangan kot!!!




so, for the conclusion, kalau pakai baju ke or tudung ke tersama, chill lah beb!


No comments: