berapa ramai dah?

Monday, March 21

artis, liposuction, US

budaya yang diamalkan oleh masyarakat US adalah bersifat straightforward. means, rakyat US kalau cakap tak suka belok2, just give them a direct point. bla bla bla etc. (mak aihh, buat assignment sampai terlajak-lajak dekat blog)



so, apa kaitan US dengan artis? korang mesti curious gila kan nak tau? kira macam advantage lah kau orang terbukak hati nak bace blog aku nih. aku pasti 120% yang blogger lain macam beautifulnara, ohartis, ohtidak, mesti belum review lagi pasal berita ni.



alkisah, salah seorang asrtis malaysia yang bermula dari huruf Z telah melakukan liposuction dekat US. pelakon popular kot. kenal tak? or tau tak? aku tak nak lah berkias-kias dengan korang sebab aku ni ada terikot-ikot budaya US. artis yang aku maksudkan tu memang langsung tak wujud lah! teheeeee. memang bukan aku lah cakap pasal artis kan. kalau aku post pasal imam muda ke ape ke memang boleh percaya. tapi, artis? erm ah oo entah yeke kot.



ooh engkorang ni. cakap pasal gosip laju jek eah nak bace. mengalahkan cicak women sebelah rumah aku. ada je cerita baru, tertebeng2 la dia dekat tingkap tu hah. nampak sangat kot, sebab makcik tu punya tingkap tak ada langsir. so? dah sudah, aku bukak aib jiran aku pulak. heee



sebenarnya, aku nak sambung pasal entry sebelum ni, regarding dinner MPG'11. mpg tu majlis pra-graduan lah. final year kot. *hidung tengah kembang sebab bangga*


seriously best ooooooooooooooooooooooooooo dinner tu (menandakan best sangat 9999x). macam artis dah siap ada red carpet. photographer bagai. nak snap time jalan lah, sorang2 lah, in group lah, entah pelbagai. aku cakap best sebab at least dapat lah rasa macam mana artis cat walk kat red carpet. huuuu =P


anyway, ni lah hasil snip snop kelmarin:



obviously, aku seperti emak-emak nak pergi function keramaian. ye, aku tau, mengaku je lah , kau orang pon cakap macam tu. tak cakap pon terdetik dalam hati tu. kan? kan? kannnn? oooh. sedih. cuba menerima hakikat. awwwww!





tak ketinggalan martopo juge =)





mereka


kami



biasalah kan. mana ada majlis yang perfect seperfect auw auw kan. mesti ada kekurangan. bagi aku, kekurangan dalam majlis ni adalah makanan dia. chinese food kowt. tak terpike dk akal kak non nak makan pelik-pelik macam ni. ada yang sedap, sedap lah. tapi yang tak sedap tu, ampun lah. minum air sampai 2-3 balang pon tak tentu hilang rasa yang pelik tu. teheeee ;)


after ^ ^




anyway, thanks to all my friends for dat gojes nite. thanks dekat my zana sebab makeover my face. really like that haa. kau memang boleh makeup, mulut jek cakap pung pang pung pang tak pandai makeup. pigi dah! teheeee. thanks jugak dekat my asmyda (opppsss. ada orang marah tak panggil 'my' tu) sebab bagi pinjam tudung. tapi sori okeyh. sori tau. soriii. hey, sori lah. wuu wuu. sorrrrrriiiiiii. and martopo yang lain. tak ada kau orang mesti pre graduation night aku macam hampehhh. seriyes ni. tarak tipu punya.


ok lah, tataaaaa!

No comments: