berapa ramai dah?

Sunday, December 25

wanita dan air mata


Wanita dan air mata memang tak dapat nak dipisahkan. Sekeras-keras wanita itu pasti air mata akan menjadi peneman di kala sedih. *Amacam? Ayat boleh lawan penulis novel tak? Haha :P


Bagi aku, air mata memang dah sebati dengan diri aku. Cemeng, gembeng, sensitif dah selalu aku dengar dari mulut orang bila aku menangis. Weird. Aku boleh dianggap sebagai seorang yang ganas tapi masih terjerumus dalam kancah air mata.


Kadang-kadang benda yang tak sepatutnya aku nangis, aku akan nangis. Murah betul air mata aku. Kalaulah setitik air mata yang keluar kena bayar, memang konfem aku tak akan nangis since aku seorang yang KEDEKUT kan.


Contoh situasi yang membuatkan paras air di Johor berada di paras bahaya dek kerana air mata aku ialah bila tengok cerita melibatkan unsur kekeluargaan, persahabatan, perhubungan. Fuhh. Bengkak mata kalau layan air mata ni. Lagi satu peserta Masterchef terkeluar pon aku menangis. Haiyaa -.-"


Pada saat dan ketika ini, aku rasa tersangat sedih. Macam mati laki pon ada. Aku rasa down and aku selalu kata aku seorang yang Loser. But kenapa aku rasa down itu adalah rahsia. Please someone nasihat aku yang degil ni. Tak habis-habis merendah diri. Tau lah tinggi memang setakat 153 cm je.





8 comments:

naiemah_ramli said...

sama la kita...bnda y tak sberapa pon nangis bgai nak rakkk :(
nk hilangkan sdih mmng ssh,kcuali ada kwn bsama kita,leh gelak2 ngn diorg kn..huhuhu

huda jamil said...

haah. kan best if sy masih duduk hostel dengan kawan2.

boleh menggila bersama. hehe :)

manusia tampan said...

awak ni.kalo nangis,ingt kat sy.mesti x jadi nangis.hehehe <3

huda jamil said...

eah tu dah mesti la. salah satu solution tu. hehe

manusia tampan said...

ehehe.laju je awak update komen ye.hehe.miss u lah :(

huda jamil said...

miss awak jugak dear :)

abg macho benci joshua said...

hehehe.

manusia tampan said...

bosan la keje.hehe