berapa ramai dah?

Saturday, December 17

Oh, awkward ke aku ?


Manusia dilahirkan pakej dengan sifat-sifat yang tersendiri sama ada sifat itu diwarisi atau dipelajari. Sama lah dengan aku since aku pon manusia
yang cantik.

Meh sini preview sikit sikap dan sifat aku. Adakah ianya awkward atau masih boleh diterima akal yang waras.


++++++++++++++++++++++++++++++++



* Aku boleh dikategorikan sebagai pendiam. Tapi bukan dalam jangkamasa yang panjang. Mula-mula kenal, orang akan kata aku sopan dan sangat berbudi pekerti. Tapi malang, bila dah lama kenal, orang akan kata aku sengal dan gedik. Are you serious?


* Bila berdua-duaan of course dengan kawan perempuan, aku akan dihurung persoalan. Aku sentiasa rasa orang tu mesti bosan dengan aku walaupun pada hakikatnya tidak. So, sebab tu dalam bebanyak perkara aku sentiasa libatkan ramai orang.


* Aku ada kamera tapi aku tak suka amik gambar. Oh itu sangat awkward.


* Bila time driving kelibat orang-orang yang sangat menjengkelkan seperti bawak kete slow time aku lambat pergi kerja, aku rela membebel dalam kereta macam Mak Munah instead of tekan hon.


* Aku malas berfikir. Even benda tu ada kitan dengan hidup dan mati. Selalunya aku cenderung utnuk suruh sape2 yang ada sebelah aku untuk fikirkan terutama Martopo. Haha. Padan muka korang, Btw, luv u!


Aku tak rasa cuma ini kepelikan aku. Ada banyak lagi yang tak terlist. Ada sapa-sapa nak tolong list out kan tak? Haha. Okie la, MasterChef sekarang. GTG. Baibai peeps ^^


2 comments:

J.Syazwana said...

awak sama macam Akram. suka bebel time drive. hihi. nama ayah akram pon Jamil. anak pakcik jamil memang suka bebel eh? kikiki. gurau je :)

huda jamil said...

agaknye la kan.anak si pakcik Jamil suke membebel. Hahaha