berapa ramai dah?

Tuesday, April 23

kata-kata boleh membunuh

Siapa yang kenal aku pasti tahu bagaimana aku. Dengan lebih tepat bagaimana mulut aku. Kata-kata tak terlepas dari sarcastic, mengutuk dan adakala tak tahu nak beza antara mulut aku dan segenggam cili padi.





Duhh.

I really hate this situation. The moment when I realized my words were so shit teruk.

Terkadang aku tak sedar kesan dari kata-kata aku. Oh Huda, kenapaaaaa :(





Benar lah bagai dikata, jangan bercakap jika tidak perlu. Ungkapan tu totally true. Sebabnya semakin banyak kita berkata-kata semakin banyak hati yang akan terasa. Semakin banyak hati terasa semakin kurang kawan di sisi semakin ramai yang membenci.


Kepada anda-anda, maaf dipinta. Mulut lagi pantas dari akal fikiran dan ini sangat membebankan. T__T



No comments: