berapa ramai dah?

Sunday, January 2

cepat lah baik :(


ehem ehem.
sebelum bace entry ni sile tukar mood anda dari gembira kepada sedih sebab entry ni agak mengundang hidung berair. macam sedih sangat je kan gayenye. tak ade la sedih sangat. gimik jek lebih.


nak cakap ni. masuk ari ni dah 3 ari adik aku demam. adik aku yang ke-2 yang lebih dikenali sebagai abang (bukan nama sebenar).


kesian kot die. demam sampai menggigil-gigil. bibir pecah-pecah. tulang dah nampak. muka pucat. asyik baring jek. muntah-muntah. tu lah simptom-simptomnye. sedih lah aku. dah lah dia ni memang jenis kurus kedengking. ikot baka sape entah. bile demam macam ni lagi lah macam jerangkung.


harap sangat kau cepat baik eah. makan ubat tu jangan lupe. kau dah lah semangat gile dah nak abis cuti. tup tup kau sakit pulak. si akif ni sibuk nak main dengan kau tau tak?


cepat baik tau. tahun ni kan kau upsr. kalau kau dapat 2A ke atas aku bagi hadiah. kalau lebih dari target lagi bagus. aku tahu kemampuan kau. try your best ok?

semoge cepat sembuh ea?

ni hah adik kau yang rindu nak gadoh dengan kau.




p/s: bile kau sihat, aku suke marah-marah kau. tapi bile dah sakit macam ni, rase bersalah pulak.


>>>


No comments: