berapa ramai dah?

Monday, July 15

pandangan mata kasar

1) Frankly speaking, aku benci duda kedai sebelah ni pandangan mata dia sangat gatal sangat miang sangat jijik sangat haram. Tapi hari tu kunci kereta aku tertinggal dlm kereta yg berkunci. Nak jadi cerita dia yang tolong aku. Moral: Tak semestinya dalam diri seorang manusia tak ada kebaikan langsung.


2) Naik bulan puasa benci dengan technician kat sini. Sebabnya makan minum sesuka hati tanpa sebab. Badan besar gagah tapi tak ada telur.


3) Rezeki dekat PJ tu agak buat hati aku berat seberat badan aku. Serius aku tak packing apa-apa padahal Isnin depan start kerja sana.


4) Benci dengan sifat suka melengahkan sesuatu. Aku juga macam tu tapi biasalah manusia keburukan orang lagi jelas terpampang dari keburukan sendiri. *ugly truth



No comments: