berapa ramai dah?

Saturday, March 13

familyku kesayangan buah hati hamba




ni la family aku.....
aku sayang banget same mereka sih.....
aku ada 2 abang, 1 kakak, 2 adik boy n 1 adik gurl....and x lupe gak akak ipar aku yang sorang tuh...gile2 ar dye...terbaek eak kak sue...


my abah: abd jamil bin a aziz

my emak: juliah bt hj suip(ramai kite name mak aku lagi bez dari name aku...jeles3x)

abang 1: mohd khairul(die ni la yang da kawen...)

akak ipar: siti suraya( welcome to our family yea)

akak: nur ain farha (berperangai bossy...benci pon ade gak kdg2..heeheh)

abang 2: mohd hafez (lau dulu2 dye jage aku baek2 mesti aku x excident..huh!!)

adik gurl: zeenathul azreen(amek dak nie kat dalam parit...tapi name besh..jeles)

adik boy1: mohd nor hakimi (your head is like alien..hahah)

adik boy2: mohd akif(sayang sangat kat awak...jangan demam la ea...)




aku sayang korang sesangat....muahh3x..


>>>

No comments: