berapa ramai dah?

Thursday, December 16

the power of word kalau

kalau . . .
satu perkataan yang boleh membuatkan kita berangan about something . about future or anything that can give you a wild imagination . sangat best kalau ape yang kita kalaukan ni jadi betol-betol . tapi tak akan wujud la word kalau ni lagi kalau semua kalau kita menjadi .



kalau . . .
aku sebagai manusia biasa selalu mengharapkan miracle dalam kehidupan aku . so , dengan kehadiran miracle ni konon-kononnya dapat menjadikan aku ni perfect as I always imagine . know what ? aku selalu berangan untuk menjadi seorang manusia yang sempurna tapi mustahil la beb . tak ada manusia yang sempurna kot .



kalau . . .
banyak perkara yang aku selalu kalaukan . for example like this :

> kalau aku ade banyak duit kan bagus. boleh pergi jenjalan sane sini. melancong. meroyan dan sebagainya.
> kan best kalau tibe-tibe Farid Ridzuan ade time kite bangun tidur.
> kalau aku anaktunggal, mesti mak bapak aku sayang aku. wahaha. nonsense.
> mesti syok kalau ada kereta vios pink. superb fabulous.
> dan sebagainya lah. kalau itu, kalau ini...



tapi jangan sampai imagine sampai tak boleh nak patah balik kat pangkal jalan. maksud aku kembali ke dunia asal. jangan dok berangan sampai dah tak pandai nak urus diri masa sekarang. kalau berangan sikit-sikit baru best.




p/s: kalau ape yang kita berangan semua jadi kan best. i like the word of kalau !


>>>

No comments: