berapa ramai dah?

Friday, December 31

hey...dah abis lah tahun 2010..


aku rase ni entry last untuk tahun ni (memang ye pon. nak rse2 watpe?)


sepanjang 2010 ni, banyak suke duke yang aku tempuh. yang aku mengelak nak tempuh pon ade jugak. tahun 2010 sikit banyak dapat jadikan aku seorang yang matang. matang lah jugak berbanding tahun-tahun lepas. sape yang kenal aku mesti cakap aku poyo. ececehh. memang pon.


okeyh sempena tahun 2011 ni, aku harap segala azam dan impian aku akan tercapai dengan jayanya. banyak benda aku kena buat tahun depan a.k.a esok lah. psm>grad>cari kerja>kumpul duit>bayar pt>beli kereta>cari bf and banyak lagi lah. harap sangat ^^


ok lah tu jek nak hapdate. mood sekarang ni nak teman mak pergi pasar pandan. niatnye nak penuhkan peti ais lah. maklumlah. orang dekat rumah semua perot macam stokin. tak pernah kenyang. termasuk aku sekali lah tuh. hahaha.




>>>


No comments: