berapa ramai dah?

Friday, February 10

oh teruja semua nak kahwin


Salam Jumaat sayang-sayang semua :)

Aku ada persoalan. Dulu masa kecik-kecik kita tak kisah pon lantaklah. Tapi bila dah besar macam ni and ramai kawan-kawan dah nak ke arah itu baru kita akan rasa teruja, tergamam, terkejut dan tak sabar yeow. Cuba teka apakah itu?


The answer is pertunangan dan perkahwinan. Ye. Umur 22 tahun bagi aku adalah umur permulaan stress yang agak melampau. Sebab sana sini invitaition tunang dan kahwin sambil kita fikir bila pula turn kita.


Nak bukti? Nah. Amekaw.


Fokus dekat 4 & 12 hb


And mesej yang masuk di kala aku sedang saja membizikan diri dengan kerja pending:


" Salam..huda bizi ke (haah,aku tengah bz lah kot agaknya)..
nak tanya, ada alamat penuh geng martopo..
nak bagi kad jemputan. kalau ada emailkan dekat lin "




Kejam kan dorang kejam kan :P Kitew punyew turn bilew lagiey? (nokhorom, pui)


Okie entry lebih kepada kecelaruan perasann antara jelous dengan kusut sebab bank reconcile tak tally. Huhu. Anyway, selamat menjalani kehidupan baru my friends. Doakan aku juga sempat untuk melalui 2 alam ni eah alam perkahwinan. Hee :')


Eah nak tepek satu gambar curi. My bestie, one of martopo tunang masa 4hb tu. Cantik sungguh. Tahniah!


Senarai ikut tinggi :P : dana, ila, as, sazni, yaya



Ini pula, my dua pupu kawen. Umur sama, nama pon sama :)



No comments: