berapa ramai dah?

Monday, November 1

exam da dekat???

>macam baru semalam je daftar subjek..tup tup minggu depan da nak exam da..cepat nye la hai mase berlalu..aku still camni gak..

>
setiap kali exam mesti aku hope yang aku akan dapat result yang ok..tapi sem nie cam susah nak target..banyak subject killer...wawawa...yang x killer pon, aku still blur...xtau ape yang aku belajo...
>
camne nak 1st class nie..angan2 tinggi nak grad 1st class..tapi xsalah berangan kan..bez oo dapat pakai medal time grad =)..bangga parents aku..aku pon tumpang sekaki le..

>
mule la time tu nak wat2 panas..nak kipas pakai medal lau bole..hahaha...riak ujub takbur 2 namenye...lau dapat, syukur...lau xdapat, nak wat camne..tapi x bermakne aku serahkan kat takdir bulat2, segi2..i will try my best until i get you medal..

>
tapi ada lagi 1 problem aku da nak grad nie..asal la en husain nak ngok semua datang bawak couple..besar sangat 2 impian and harapan die.."harapan setinggi gunung......"..ibarat lagu ni la...tiggal lagi 1 sem je nie nak market x tentu hale kat u...so, another mission for me is to get bf looo...xsabo nak tau bile mission nie accomplish....

so, ape yang aku bole conclude kan kat sini:

1) kene dapat 1st class dgree and medal kalau bole..






2) jalan2 cari bf...







-tHe eNd- (",)





No comments: